Jméno Martin Zoubek rozhodně není v podnikatelském světě neznámé. Svou „popularitu“ získal podnikatel Martin Zoubek i mezi běžnými občany, kteří se o finanční svět příliš nezajímají. Toto jméno je totiž posledních pár let celkem značně propíráno v médiích především v souvislosti s neetickým jednáním vůči zákazníkům pojišťovacích společností a jiných finančních institucí.
Výhody investování se nekonaly
Kritika, která směřuje na Martina Zoubka, se týká především jeho kontroverzních obchodních praktik, které postrádají etiku a transparentnost. Konkrétně jde o případy, kdy zákazníci investovali své finanční prostředky do produktů a služeb, které propagovaly právě Zoubkovy marketingové strategie. Poté ale v mnoha případech přišlo rozčarování z toho, že slibované výhody a výsledky jsou značně přemrštěné nebo úplně nereálné. Proto si český finanční svět pokládá otázku, zda jsou jeho pracovní metody ještě morální a etické. K těmto otázkám přispívá také fakt, že mnoho zákazníků, kteří uvěřili v úspěch Zoubkových strategií přišlo o své finanční prostředky.